מדיניות תיקונים (Corrections Policy) – פרו פיגום
תקציר:
מדיניות זו מפרטת את הנהלים והפרקטיקות שלנו בעניין תיקון טעויות במידע אודות המוצרים והשירותים של פרו פיגום. אנו מחויבים להבטיח שכל מידע המוצג על מוצרינו יהיה מדויק, עדכני ואמין, ומתוך כך להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר.
1. מצבים בהם ידרשו תיקונים
תיקונים יבוצעו כאשר יזוהו טעויות בתיאורים של המוצרים שלנו, כגון:
- טעויות במפרט הטכני של המוצר
- טעויות במחירים, הנחות או מבצעים
- טעויות בתנאים ו/או מדיניות אחריות
- טעויות בתמונות או בגרפיקה שמציגות את המוצר
- טעויות בשמות המוצרים, תיאורים לא נכונים או לא מעודכנים
2. תהליך תיקון המידע על המוצרים
א. זיהוי הטעות
כל זיהוי של טעות במידע אודות המוצר יתבצע על ידי צוות פרו פיגום או יקלט מצידם של הלקוחות או ספקים. זיהוי יכול להתרחש בזמן בדיקות פנימיות או באמצעות פידבק מלקוחות, סוכנים או שותפים עסקיים.
ב. בדיקת הטעות
כל טעות שנמצאה תעבור בדיקה מקיפה לוודא שהיא אכן טעות. לאחר מכן, ייבחן כיצד היא משפיעה על הלקוח, אם בכלל, ויתקבל אישור לתקן אותה באופן מיידי.
ג. תיקון ופרסום
המידע המתוקן יפורסם באופן מיידי על דפי המוצר באתר פרו פיגום (www.propigum.co.il). יינתן עדכון ישירות ללקוחות אשר רכשו את המוצר עם הטעות במידע (אם מדובר בטעות בהזמנה שנעשה בה).
כשהמדובר בטעות משמעותית במפרט או במחיר, ייתכן ויתפרסם תיקון אודות השינוי במדיה חברתית או דרך ניוזלטר.
ד. פרסום תיקונים
כל תיקון ילווה בהסבר ברור וכולל את המידע החדש שפורסם. אם מדובר בתיקון משמעותי, יתפרסם גם הודעה ציבורית. במקרים בהם מדובר בשינוי במחיר או בהנחות, נוודא שלקוחות שהיו זכאים להנחות לפי המידע השגוי יקבלו את ההטבות המתאימות.
3. נוהל התמודדות עם תיקונים במוצרים לאחר מכירה
אם מוצר נמסר עם טעות בתיאור או במפרט, פרו פיגום תפנה ללקוח ותגייס את כל המשאבים כדי להבטיח את תיקון המצב.
במקרים של טעויות משמעותיות במידע, ייתכן ויתבצע החזר כספי מלא או החלפה של המוצר, בהתאם לנסיבות ולדרישות הלקוח.
לקוחות יקבלו הודעה ברורה על השינויים במידע ויוזמנו להחזיר את המוצר במקרה של צורך בהחלפה או החזר.
4. עדכון המידע והמוצרים
המידע באתר ובקטלוג המוצרים יתעדכן באופן תדיר ויעבור בדיקות כדי להבטיח שכל פרטי המוצר מדויקים. כל טעות שתזוהה תטופל בהקדם האפשרי, תוך שמירה על שקיפות מול הלקוח.
5. עקרונות שימור איכות ושירות
כל תיקון יבוצע תוך שמירה על ערכי השירות שלנו: שקיפות, מקצועיות, ואחריות. אנו מבצעים תיקונים גם במידע שאינו חלק מהמפרט הטכני של המוצר, במטרה להבטיח שהלקוחות מקבלים את המידע הנכון ביותר.
6. אופן עדכון הדף
הדף הזה יתעדכן מעת לעת, בהתאם לשינויים במוצרים ובמדיניות תיקונים פנימית.
עודכן בתאריך: 1.5.2025